Zanurzacie się w mrok miejskich kanałów ściekowych, gdzie powietrze jest ciężkie od wilgoci, a obrzydliwy smród fekaliów i zgnilizny wypełnia każdy oddech. Tunel, którym się poruszacie, jest szeroki, a wzdłuż jego obu stron ciągną się wąskie, kamienne ścieżki, nieco podniesione nad strumieniem brudnej, ściekowej wody, który leniwie spływa środkiem.
Światło, które was otacza, jest słabe i ledwo przebija się przez gęsty półmrok. Pochodzi z kratek ściekowych umieszczonych w stropie nad wami – raz na jakiś czas przez nie przeciska się blade, dzienne światło, które tworzy cienkie, smugi jasności na wilgotnych, kamiennych ścianach. Te smugi są jednak rzadkie, a większość tunelu skąpana jest w ciemnościach, które w każdej chwili mogą ukryć cokolwiek.
Wasze kroki odbijają się echem od śliskiej, kamiennej posadzki, a na lewo od was widzicie stertę śmieci, zgnilizny i odpadków, które zalegają w kącie. Stare beczki, połamane skrzynie, resztki jedzenia, które powoli rozkładają się na stercie, tworzą naturalną kryjówkę dla szczurów, które czasami przemykają pomiędzy gruzami, przeszukując to cuchnące zbiorowisko w poszukiwaniu resztek.
Wielkie Szczury. Nienaturalnie duże i agresywne szczury pojawiają się w kanałach, atakując nie tylko bezdomnych, ale i uzbrojonych strażników. BG zostają wynajęci, by zlikwidować zagrożenie. Odkrywają, że pod kanałami odbywa się rytuał, który wzmacnia te stworzenia. Jego celem jest stworzenie armii szczurzych bestii, która pomogą druidowi wywołać chaos w mieście. Jaki jest tego cel? Zobacz pomysł na przygodę: Król Szczurów.
Więcej pomysłów na przygody znajdziesz w naszym biuletynie.
Odnośnik do ściągnięcia mapy w wersji do wydruku znajdziesz w dzisiejszym biuletynie.
Do biuletynu możesz się zapisać za pośrednictwem formularza (obok / poniżej).
Uwaga biuletyn wysyłany jest co czwartek, między 18.00, a 19.00.