Poszukiwacze Czarnego Eliksiru

W mrocznych kanałach pod miastem ukrywa się tajemnicza i niebezpieczna grupa przestępcza. Jej działalność opiera się na produkcji i sprzedaży Czarnego Eliksiru – nielegalnej substancji, która gwałtownie uwrażliwia zmysły. Użycie eliksiru zapewnia konsumentowi intensywne doznania, a jego silnie uzależniające działanie czyni go niezwykle pożądanym towarem, zwłaszcza wśród znudzonych życiem bogaczy oraz właścicieli domów uciech. Zaniepokojone rosnącą liczbą uzależnionych mieszkańców oraz destrukcyjnymi efektami działania eliksiru, władze miasta decydują się podjąć działania.

uzależniająca substancja z tajemniczą mocą

Czarny Eliksir

BG, na zlecenie władz miasta, muszą odnaleźć laboratoria przestępców i zniszczyć produkcję Czarnego Eliksiru, zanim rozprzestrzeni się on na szerszą skalę.

Odkrywają, że eliksir emanuje pradawną mocą, która może prowadzić do mutacji organizmu. Osoby, które spożywają zbyt duże ilości eliksiru, tracą człowieczeństwo i przemieniają się w mutanty – istoty o nadludzkich zdolnościach i przerażającym wyglądzie.

Jeśli przestępcza działalność nie zostanie powstrzymana, miasto wkrótce znajdzie się pod kontrolą tych nowo powstałych istot.

Awanturnicy poruszają się miejskim kanałem.
Awanturnicy poruszają się miejskim kanałem.
Awanturnicy zostają zaatakowani w kanałach.
Awanturnicy zostają zaatakowani w kanałach.
po spożyciu Czarnego Eliksiru

Nadludzkie zdolności i...

Podczas swojej misji BG odkrywają, że spożycie eliksiru nie tylko silnie uzależnia, ale także prowadzi do transformacji ciała i umysłu.

Konsumenci eliksiru z czasem stają się coraz bardziej odczłowieczeni, a ich ciała mutują, nabierając groteskowych, bestiopodobnych cech. Zmysły wyostrzają się, a nowo nabyte nadnaturalne zdolności stają się zagrożeniem dla miasta.

W tej części przygody BG muszą zmierzyć się z mutantami – przerażającymi ofiarami eliksiru, które atakują w mroku kanałów.

poszukiwanie laboratoriów przestępczej grupy

W miejskich kanałach

Gracze rozpoczynają swoje śledztwo w podziemiach miasta, gdzie w labiryncie tuneli znajdują ślady przestępczej działalności.

Porzucone fiolki, chemikalia oraz tajemnicze symbole prowadzą ich w głąb kanałów. Jednak wkrótce stają się celem ataku uzależnionych od eliksiru mutantów, którzy polują w ciemności. Te dzikie, chaotyczne stworzenia, niegdyś zwykli ludzie, teraz stanowią niebezpieczne przeszkody na drodze do głównego laboratorium.

BG muszą podjąć walkę i kontynuować swoje śledztwo, by dotrzeć do źródła produkcji Czarnego Eliksiru.

Awanturnicy odkrywają lokalizację laboratorium.
Awanturnicy odkrywają laboratorium w którym powstaje Czarny Eliksir
Awanturnicy stają przed trudnym wyborem...
Awanturnicy stają przed trudnym wyborem...
Alchemik - lider przestępczej organizacji

Plan przejęcia miasta

Ostateczna konfrontacja następuje, gdy BG docierają do głównego laboratorium.

Na ich drodze staje Alchemik – lider grupy przestępczej, który sam spożył ogromne ilości Czarnego Eliksiru, przekształcając się w potężną, nadludzką istotę. Alchemik ujawnia, że eliksir pochodzi z pradawnych czasów, kiedy alchemicy dążyli do zdobycia boskiej mocy. Jego plan zakłada przemienienie całego miasta w armię mutantów, którzy będą mu posłuszni.

BG stają przed trudnym wyborem – zniszczyć laboratorium i ryzykować chaos w mieście, czy też znaleźć sposób na powstrzymanie Alchemika i uratowanie mieszkańców.

los miasta w rękach bohaterów

Walka z czasem

Misja staje się jeszcze bardziej osobista, gdy jeden z graczy zostaje zainfekowany przez Czarny Eliksir. Jego zmysły zaczynają się wyostrzać, a instynkty stają się coraz bardziej niepokojące. Gracze muszą działać szybko, zanim wpływ eliksiru rozprzestrzeni się na całe miasto. Los mieszkańców zależy od ich decyzji, a czas ucieka. Czy zdołają powstrzymać Alchemika i jego armię mutantów, zanim miasto wpadnie w mrok?

cotygodniowy biuletyn z inspiracjami dla MG

Czwartkowe Inspiracje

Więcej pomysłów na przygody znajdziesz w naszym biuletynie.

Do biuletynu możesz się zapisać za pośrednictwem formularza (obok / poniżej).

Uwaga biuletyn wysyłany jest co czwartek, między 18.00, a 19.00. 

O autorze

Cześć, mam na imię Paweł i od 1991 gram w gry fabularne. Zwykle wcielam się w rolę Mistrza Gry, bo od początku mojej przygody z grami fabularnymi właśnie rola kreatora świata była dla mnie najbardziej pociągająca. Więcej o mnie dowiesz się z genezy powstania gry.

Dodaj komentarz

GDPR

    Używamy plików  cookies w celu zapewnienia jak najlepszego doświadczenia zakupowego. Zobacz nasza politykę prywatności.