W mrocznych kanałach pod miastem ukrywa się tajemnicza i niebezpieczna grupa przestępcza. Jej działalność opiera się na produkcji i sprzedaży Czarnego Eliksiru – nielegalnej substancji, która gwałtownie uwrażliwia zmysły. Użycie eliksiru zapewnia konsumentowi intensywne doznania, a jego silnie uzależniające działanie czyni go niezwykle pożądanym towarem, zwłaszcza wśród znudzonych życiem bogaczy oraz właścicieli domów uciech. Zaniepokojone rosnącą liczbą uzależnionych mieszkańców oraz destrukcyjnymi efektami działania eliksiru, władze miasta decydują się podjąć działania.
BG, na zlecenie władz miasta, muszą odnaleźć laboratoria przestępców i zniszczyć produkcję Czarnego Eliksiru, zanim rozprzestrzeni się on na szerszą skalę.
Odkrywają, że eliksir emanuje pradawną mocą, która może prowadzić do mutacji organizmu. Osoby, które spożywają zbyt duże ilości eliksiru, tracą człowieczeństwo i przemieniają się w mutanty – istoty o nadludzkich zdolnościach i przerażającym wyglądzie.
Jeśli przestępcza działalność nie zostanie powstrzymana, miasto wkrótce znajdzie się pod kontrolą tych nowo powstałych istot.
Podczas swojej misji BG odkrywają, że spożycie eliksiru nie tylko silnie uzależnia, ale także prowadzi do transformacji ciała i umysłu.
Konsumenci eliksiru z czasem stają się coraz bardziej odczłowieczeni, a ich ciała mutują, nabierając groteskowych, bestiopodobnych cech. Zmysły wyostrzają się, a nowo nabyte nadnaturalne zdolności stają się zagrożeniem dla miasta.
W tej części przygody BG muszą zmierzyć się z mutantami – przerażającymi ofiarami eliksiru, które atakują w mroku kanałów.
Gracze rozpoczynają swoje śledztwo w podziemiach miasta, gdzie w labiryncie tuneli znajdują ślady przestępczej działalności.
Porzucone fiolki, chemikalia oraz tajemnicze symbole prowadzą ich w głąb kanałów. Jednak wkrótce stają się celem ataku uzależnionych od eliksiru mutantów, którzy polują w ciemności. Te dzikie, chaotyczne stworzenia, niegdyś zwykli ludzie, teraz stanowią niebezpieczne przeszkody na drodze do głównego laboratorium.
BG muszą podjąć walkę i kontynuować swoje śledztwo, by dotrzeć do źródła produkcji Czarnego Eliksiru.
Ostateczna konfrontacja następuje, gdy BG docierają do głównego laboratorium.
Na ich drodze staje Alchemik – lider grupy przestępczej, który sam spożył ogromne ilości Czarnego Eliksiru, przekształcając się w potężną, nadludzką istotę. Alchemik ujawnia, że eliksir pochodzi z pradawnych czasów, kiedy alchemicy dążyli do zdobycia boskiej mocy. Jego plan zakłada przemienienie całego miasta w armię mutantów, którzy będą mu posłuszni.
BG stają przed trudnym wyborem – zniszczyć laboratorium i ryzykować chaos w mieście, czy też znaleźć sposób na powstrzymanie Alchemika i uratowanie mieszkańców.
Misja staje się jeszcze bardziej osobista, gdy jeden z graczy zostaje zainfekowany przez Czarny Eliksir. Jego zmysły zaczynają się wyostrzać, a instynkty stają się coraz bardziej niepokojące. Gracze muszą działać szybko, zanim wpływ eliksiru rozprzestrzeni się na całe miasto. Los mieszkańców zależy od ich decyzji, a czas ucieka. Czy zdołają powstrzymać Alchemika i jego armię mutantów, zanim miasto wpadnie w mrok?
Więcej pomysłów na przygody znajdziesz w naszym biuletynie.
Do biuletynu możesz się zapisać za pośrednictwem formularza (obok / poniżej).
Uwaga biuletyn wysyłany jest co czwartek, między 18.00, a 19.00.