Królestwo Bachra rozciąga się wzdłuż południowego wybrzeża Wielkiego Morza, między Fezrą a Zinguratem. Choć formalnie zachowuje niezależność, faktycznie pozostaje pod wpływem Sułtanatu Hajmadal, który zręcznie manipuluje jego polityką i gospodarką. W tym pełnym kontrastów kraju mroczne sekrety i dawne kulty czekają na odkrycie, a napięcia polityczne grożą wybuchem konfliktów, które mogą zmienić losy całego regionu.
Bandari, to niewielki port nad brzegiem Wielkiego Morza. Choć niepozorne, stanowi strategiczny punkt na mapie wywiadów Ligi Zachodniej i Republiki Wolnych Miast. To właśnie tutaj szpiedzy przenikają na Kontynent Południowy, korzystając z korupcji i wielokulturowej mieszanki miasta.
Do miasta często zawijają statki z Fezry, Tarragony i Almady oraz Imperium Hajamdal, a trakt handlowy łączy port z Kumbi Salih oraz Beludronem w Zinguracie. W tłumie wyróżniają się Surtrowie – potężni Zinguratczycy, oraz wyznawcy kultu Ba’ala, który stopniowo przejmuje kontrolę nad życiem duchowym mieszkańców. Bandari jest miejscem, gdzie każde działanie może zaprowadzić do poznania mrocznych sekretów albo do grobu.
Lokacje w Bandari: port morski, świątynia Ba’ala, skład towarowy, salon gier i zabaw, funduk, latarnia morska, slumsy.
Kumbi Salih, położone nad brzegiem jeziora Magot, pełni funkcję administracyjnego i handlowego serca Bachry.
Według legend miasto zbudowano na ruinach starożytnej metropolii, choć większość mieszkańców traktuje te opowieści z niedowierzaniem. Mimo swego dawnego splendoru stolica pogrążona korupcji stopniowo popada w ruinę, stając się cieniem swojej przeszłości. Gdyby nie strategiczne położenie nad jeziorem Magot, które dostarcza niezbędnej słodkiej wody w gorącym klimacie Kontynentu Południowego, dawno by upadło.
Przez stolicę biegnie szlak handlowy z portu w Bandari do Beludronu w Zinguracie, który łączy port z głębią kontynentu. Z Kumbi Salih rozpoczynają także swój bieg ekspedycji do starożytnych ruin na zachodzie.
Na południowym zachodzie kraju kryją się ruiny starożytnych świątyń poświęconych martwemu kultowi Czarnego Słońca. Dawni kapłani mieli tu składać ofiary w zamian za wiedzę i moc, a teraz miejsca te przyciągają badaczy z Kolegium Argusto i rabusiów grobów z całego świata. Czarodzieje wynajmują lokalnych przewodników i najemników, by przemierzać te zdradliwe tereny, jednak niewiele ekspedycji wraca z tych wypraw. Pułapki i mroczne moce otaczające to miejsce sprawiają, że mało kto wraca
W królestwie kult Ba’ala zyskuje na sile. Kapłani przejmują wpływy w społeczności, a mieszkańcy coraz częściej opowiadają o krwawych rytuałach, które mogą zagrażać stabilności regionu. Napięcia narastają, a każdy ruch może stać się iskrą prowadzącą do otwartego konfliktu.
Królestwo Bachra to idealne miejsce dla drużyny poszukiwaczy przygód, pełne napięć, mrocznych sekretów i unikalnych wyzwań. Oto, co może przyciągnąć graczy:
Każdy krok w Bachrze może prowadzić do niespodziewanych odkryć i niebezpiecznych konfrontacji. To miejsce, które nagradza odważnych i bezlitosnych, ale szybko eliminuje tych, którzy nie potrafią odnaleźć się w chaosie.
Biuletyn wysyłamy w każdy czwartek między godziną 18:00 a 19:00.
Publikujemy w nim porady dotyczące sesji RPG, pomysły na przygody oraz odnośniki do map lokacji w wersji do wydruku.