Słyszałaś, a może słyszałeś o grach fabularnych, ale nigdy nie złożyło się by zagrać… Teraz jest ku temu doskonała okazja. Podczas mazowieckich ferii zimowych 2024 odbędzie się konwent Zjava. Wśród wielu atrakcji będziesz mogła / mógł zagrać w wiele gier fabularnych, w tym Półmrok. To właśnie szczególnie na te sesje serdecznie Cię zapraszam. Weź ze sobą znajomych!
Nie wiesz czym są gry fabularne? Zobacz ten 5 minutowy fragment odcinka serialu: Teoria wielkiego podrywu.
Na konwencie Zjava spotkasz miłośników fantastyki. Będziesz mieć okazję zagrać w gry fabularne, planszowe, karciane, a także wziąć udział w larp-ach.
Program: znajdziesz na stronie konwentu. Poniżej publikujemy harmonogram sesji gry fabularnej Półmrok.
Termin: 19 – 21.01.2024
Miejsce: Szkoła Podstawowa nr 388 im. Jana Pawła II, Deotymy 25/33, 01-407 Warszawa
Uwaga: na konwencie Zjava wymagane jest obuwie na zmianę o cienkiej podeszwie
By zapewnić komfort graczom i graczkom wszystkie sesje gry Półmrok na konwencie Zjava #13 będą prowadzone w dedykowanej sali.
Godzina | Tytuł sesji | Sala |
18.00-20.00 | Sesja: Ocaleni, zarażeni i szaleni! | RPG w Półmroku, I piętro |
20.00-22.00 | Sesja: Ocaleni, zarażeni i szaleni! | RPG w Półmroku, I piętro |
Godzina | Tytuł sesji | Sala |
10.00-13.00 | Sesja: Śledztwo na wrogim terenie | RPG w Półmroku, I piętro |
13.00-16.00 | Sesja: Śledztwo na wrogim terenie | RPG w Półmroku, I piętro |
16.30-19.30 | Sesja: Wyjęci spod kwarantanny | RPG w Półmroku, I piętro |
19.30-21.30 | Sesja: Ocaleni, zarażeni i szaleni! | RPG w Półmroku, I piętro |
Godzina | Tytuł sesji | Sala |
10.00-13.00 | Sesja: Pakt krwi | RPG w Półmroku, I piętro |
13.00-15.00 | Sesja: Ocaleni, zarażeni i szaleni! | RPG w Półmroku, I piętro |
Poniżej znajdziesz omówienie wątku fabularnego przygody, obostrzenia związane z wiekiem, a także dodatkowe informacje…
Wątek fabularny:
Niezależnie od tego czy jesteś jednym z ocalałych, zarażoną we wczesnym stadium choroby, czy szaleńcem, który dla korzyści materialnych dostał się do miasta już po wybuchu epidemii, to łączy was jedno… Chcecie za wszelką cenę wydostać się z tego piekła!
Formuła: szybka sesja prowadzona krótkim wprowadzeniem do świata i mechaniki gry Półmrok. Gracze / Graczki otrzymają gotowe postaci,
Czy trzeba znać system Półmrok: nie,
Wymogi: przygoda 18+, nie jest przeznaczona dla osób wrażliwych,
Czas trwania: 2 godziny.
Wątek fabularny:
W przygodzie wcielisz się w członka/członkinię drużyny Regulatorów kultu Jedynego boga – która zajmuje się usuwaniem nadprzyrodzonych zagrożeń, bez formalnego procesu sądowego i wszelkich publicznych spektakli towarzyszących działaniom inkwizytorów.
Macie dyskretnie zbadać okoliczności śmierci inkwizytora Walthera Kerlingera i zaginięcia jego ucznia Remigio Klobe.
Jeśli doniesienia przebywającego na miejscu ojca Faro się potwierdzą, skrytobójczo wyeliminujecie istotę nieludzką, która za tym wszystkim stoi.
Formuła: sesja poprzedzona wprowadzeniem do świata i mechaniki gry Półmrok. Gracze / Graczki otrzymają gotowe postaci.
Czy trzeba znać system Półmrok: nie
Wymogi: przygoda 18+, nie jest przeznaczona dla osób wrażliwych.
Czas trwania: 3 godziny
Wątek fabularny:
Groźna epidemia wybuchła podczas Święta Środka Lata. W ciągu zaledwie kilku dni przemieniła znaczną liczbę mieszkańców Gradu oraz przybyszów w krwiożercze bestie.
Został wprowadzony stan wyjątkowy. Żołnierze i resztki straży miejskiej, podlegający namiestnikowi Braga, otoczyli miasto szczelnym kordonem, nie pozwalając nikomu ani wejść, ani wyjść.
Radny Leon Ringeril wynajmuje Bohaterów Graczy / Bohaterki Graczek, by łamiąc prawo odnaleźli w zamkniętym mieście jego żonę. Czy podołają temu zadaniu?
Formuła: sesja poprzedzona wprowadzeniem do świata i mechaniki gry Półmrok. Gracze / Graczki otrzymają gotowe postaci.
Czy trzeba znać system Półmrok: nie
Wymogi: przygoda 18+, nie jest przeznaczona dla osób wrażliwych.
Czas trwania: 3 godziny.
Wątek fabularny:
Pakt krwi to sesja w klimacie mrocznej tajemnicy.
Bohaterowie Graczy / Bohaterki Graczek będą musieli dowiedzieć dlaczego ustały dostawy mąki z położonego nieopodal miasta młyna.
Czy na miejscu uda im się odkryć powód zniknięcia młynarza i jego rodziny, czy może podziela ich los?
Formuła: sesje poprzedzona krótkim wprowadzeniem do świata i mechaniki gry Półmrok. Gracze / Graczki otrzymają gotowe postaci.
Czy trzeba znać system Półmrok: nie
Wymogi: przygoda 18+, nie jest przeznaczona dla osób wrażliwych.
Czas trwania: 3 godziny
By zadbać o komfort graczek i graczy sesje gry Półmrok podczas konwentu Zjava #13 będą prowadzone w dedykowanej sali.
Zalety dedykowanego pomieszczenia:
Sesje poprowadzi doświadczony Mistrz Gry:
Podczas naszych sesji używamy:
Gracze, graczki, mistrzynie i mistrzowie gry biorący udział w naszych sesjach mogą liczyć na: