Ze względów bezpieczeństwa kuźnia znajduje się za murami Gradu, w oddaleniu od innych zabudowań. Do murowanego, jednopiętrowego domu z otwartą wiatą docieracie przez bramę̨ Furmanów na południu miasta. Pokonujecie na wprost skrzyżowanie w kształcie litery „T”, którego wschodnia odnoga wiedzie do starych kopalni. Kiedy podchodzicie bliżej budynku, rudowłosy brodacz w skórzanym fartuchu właśnie zanurza grot włóczni w wiadrze z wodą, czemu towarzyszą głośny syk i kłęby pary. Po kilku uderzeniach serca mężczyzna wyciąga z wody schłodzone żelazo i rzuca je na kupę kilkunastu podobnych grotów, po czym odkłada szczypce na kowadło i przeciera spocone czoło wierzchem grubego przedramienia. Już ma wracać do pracy, kiedy was zauważa. Kiwa głową na powitanie…
Kuźnia i dom kowala znajdują się pod numerem 17 na mapie miasta Grad. Kuźnię prowadzi Herman Broch, który nie tylko świadczy usługi kowalskie, lecz także może naprawić typowe pancerze lub wykuć metalowe elementy broni, takie jak groty i głownie toporów czy młotów. Herman jest jedynym kowalem w mieście i często nie dotrzymuje terminów. Spóźnienia nie są jednak wynikiem jego złej woli, ale pomocnego usposobienia, które sprawia, że trudno mu komuś odmówić. W Hermanie bez pamięci zakochana jest Rosalia, która pracuje jako pomoc kuchenna i kelnerka w tawernie Rapana
Plansza lokacji w formacie A3 w jakości do wydruku. MG z pewnością przyda się jako ilustracja do przygody 3: Przypadkowy świadek, ale także za każdym razem gdy BG przyjdą naprawić zbroje lub naostrzyć broń.