Drużyna musi podmienić trującą beczkę wina na nieszkodliwą, aby udaremnić spisek Księcia półświatka wymierzony w Komendanta Straży Miejskiej.
Komendant Straży Miejskiej Bandari wynajmuje drużynę, by udaremnić plan Księcia półświatka, który chce wyeliminować go podczas uroczystości w ratuszu. Jednym z prezentów dla komendanta będzie beczka jego ulubionego wina, która będzie zawierała truciznę.
Celem Komendanta jest sfingowanie swojej śmierci, aby zidentyfikować skorumpowanych członków straży oraz rady miejskiej, współpracujących z Księciem. Zgodnie z lokalnymi przepisami wybór nowego komendanta następuje podczas najbliższej rady miejskiej. To na kogo i który radny będzie głosował będzie wskazówką dla komendanta kogo objąć obserwacją, po tym jak ujawni, że jednak żyje.
Drużyna musi podmienić beczkę z trucizną na identyczną, nieszkodliwą, działając w ukryciu i unikając wykrycia przez ludzi Księcia i strzegące łodzi jaszczury by ten fortel się udał.
Gracze dowiadują się gdzie się znajduje oraz jak jest oznaczona beczka, która zawiera truciznę.
Utrudnienia:
Gracze muszą dostać się na łódź przemytniczą Księcia pod osłoną nocy, unikając strażników i czasowo neutralizując jaszczury.
Utrudnienia:
Drużyna musi znaleźć identyczną beczkę w pobliskiej gorzelni lub u bednarza i podrobić oznaczenia.
Utrudnienia:
Drużyna wraca na łódź, by zamienić beczki, unikając wykrycia.
Utrudnienia:
Jeśli beczka zostanie podmieniona, Komendant sfinguje swoją śmierć, co pozwoli mu zidentyfikować skorumpowanych zastępców w straży i radnych.
Alternatywnie, drużyna może tylko udać, że podmienia beczki, a w rzeczywistości pozostawić truciznę na miejscu, pozwalając Księciu na realizację planu i inkasując wynagrodzenie od obu stron.