Beczka wina

Drużyna musi podmienić trującą beczkę wina na nieszkodliwą, aby udaremnić spisek Księcia półświatka wymierzony w Komendanta Straży Miejskiej.

Fabuła przygody

Wprowadzenie dla MG

Komendant Straży Miejskiej Bandari wynajmuje drużynę, by udaremnić plan Księcia półświatka, który chce wyeliminować go podczas uroczystości w ratuszu. Jednym z prezentów dla komendanta będzie beczka jego ulubionego wina, która będzie zawierała truciznę.

Celem Komendanta jest sfingowanie swojej śmierci, aby zidentyfikować skorumpowanych członków straży oraz rady miejskiej, współpracujących z Księciem. Zgodnie z lokalnymi przepisami wybór nowego komendanta następuje podczas najbliższej rady miejskiej. To na kogo i który radny będzie głosował będzie wskazówką dla komendanta kogo objąć obserwacją, po tym jak ujawni, że jednak żyje.

Drużyna musi podmienić beczkę z trucizną na identyczną, nieszkodliwą, działając w ukryciu i unikając wykrycia przez ludzi Księcia i strzegące łodzi jaszczury by ten fortel się udał.

Etap 1

Zbieranie informacji

Gracze dowiadują się gdzie się znajduje oraz jak jest oznaczona beczka, która zawiera truciznę.

Utrudnienia:

  • Jeden z przemytników rozpoznaje drużynę i alarmuje strażników.
  • Fałszywe tropy (np. więcej niż jedna oznaczona beczka) utrudniają identyfikację właściwej beczki.
Etap 2

Zakradniecie się na łódź

Gracze muszą dostać się na łódź przemytniczą Księcia pod osłoną nocy, unikając strażników i czasowo neutralizując jaszczury.

Utrudnienia:

  • Strażnik na skale zauważa ich i zaczyna ostrzał.
  • Jaszczurom budzi się zbyt wcześnie i atakuje BG, którzy przeszukują ładownię.
Etap 3

Zdobycie podrobionej beczki wina

Drużyna musi znaleźć identyczną beczkę w pobliskiej gorzelni lub u bednarza i podrobić oznaczenia.

Utrudnienia:

  • Pracownik gorzelni lub pomocnik bednarza może być lojalni wobec Księcia i zaalarmować jego ludzi.
  • Czas jest ograniczony, a fałszerstwo wymaga precyzji.
Etap 4

Podmiana beczek

Drużyna wraca na łódź, by zamienić beczki, unikając wykrycia.

Utrudnienia:

  • Jeden ze strażników wraca wcześniej na pokład.
  • Wyciek trucizny podczas podmiany (w wyniku niefortunnego wypadku) może ujawnić i poważnie osłabić drużynę.
Alternatywne...

Zakończenie

Jeśli beczka zostanie podmieniona, Komendant sfinguje swoją śmierć, co pozwoli mu zidentyfikować skorumpowanych zastępców w straży i radnych.

Alternatywnie, drużyna może tylko udać, że podmienia beczki, a w rzeczywistości pozostawić truciznę na miejscu, pozwalając Księciu na realizację planu i inkasując wynagrodzenie od obu stron.

O autorze

Cześć, mam na imię Paweł i od 1991 gram w gry fabularne. Zwykle wcielam się w rolę Mistrza Gry, bo od początku mojej przygody z grami fabularnymi właśnie rola kreatora świata była dla mnie najbardziej pociągająca. Więcej o mnie dowiesz się z genezy powstania gry.

Dodaj komentarz

GDPR

    Używamy plików  cookies w celu zapewnienia jak najlepszego doświadczenia zakupowego. Zobacz nasza politykę prywatności.