Zjava #13

Na konwencie Zjava spotkasz miłośników fantastyki. To doskonała okazja by zagrać w gry fabularne, gry planszowe, gry karciane i wziąć udział w larp-ach.

Słyszałaś, a może słyszałeś o grach fabularnych, ale nigdy nie złożyło się by zagrać… Teraz jest ku temu doskonała okazja. Podczas mazowieckich ferii zimowych 2024 odbędzie się konwent Zjava. Wśród wielu atrakcji będziesz mogła / mógł zagrać w wiele gier fabularnych, w tym Półmrok. To właśnie szczególnie na te sesje serdecznie Cię zapraszam. Weź ze sobą znajomych!

Nie wiesz czym są gry fabularne? Zobacz ten 5 minutowy fragment odcinka serialu: Teoria wielkiego podrywu.

Podstawowe informacje o konwencie

ZJAVA #13

Mapa lokalizacji konwentu fantasy Zjava #13
Mapa lokalizacji konwentu fantasy Zjava #13

Zjava - logo konwentu fantasyNa konwencie Zjava spotkasz miłośników fantastyki. Będziesz mieć okazję zagrać w gry fabularne, planszowe, karciane, a także wziąć udział w larp-ach.

Program: znajdziesz na stronie konwentu. Poniżej publikujemy harmonogram sesji gry fabularnej Półmrok.

Termin: 19 – 21.01.2024

Miejsce: Szkoła Podstawowa nr 388 im. Jana Pawła II, Deotymy 25/33, 01-407 Warszawa

Uwaga: na konwencie Zjava wymagane jest obuwie na zmianę o cienkiej podeszwie

Jakie przygody poprowadzimy na ZJAVA #13

HARMONOGRAM SESJI GRY FABULARNEJ PÓŁMROK

By zapewnić komfort graczom i graczkom wszystkie sesje gry Półmrok na konwencie Zjava #13 będą prowadzone w dedykowanej sali. 

PIĄTEK (19.01.2024)
SOBOTA (20.01.2024)
NIEDZIELA (21.01.2024)
GodzinaTytuł sesjiSala
18.00-20.00Sesja: Ocaleni, zarażeni i szaleni!RPG w Półmroku, I piętro
20.00-22.00Sesja: Ocaleni, zarażeni i szaleni!RPG w Półmroku, I piętro
GodzinaTytuł sesjiSala
10.00-13.00Sesja: Śledztwo na wrogim terenieRPG w Półmroku, I piętro
13.00-16.00Sesja: Śledztwo na wrogim terenieRPG w Półmroku, I piętro
16.30-19.30Sesja: Wyjęci spod kwarantannyRPG w Półmroku, I piętro
19.30-21.30Sesja: Ocaleni, zarażeni i szaleni!RPG w Półmroku, I piętro
GodzinaTytuł sesjiSala
10.00-13.00Sesja: Pakt krwiRPG w Półmroku, I piętro
13.00-15.00Sesja: Ocaleni, zarażeni i szaleni!RPG w Półmroku, I piętro
KONWENT ZJAVA #13

JAKIE PRZYGODY POPROWADZIMY NA ZJAVIE?

Poniżej znajdziesz omówienie wątku fabularnego przygody, obostrzenia związane z wiekiem, a także dodatkowe informacje…

Ocaleni, zarażeni i szaleni!
Śledztwo na wrogim terenie
Wyjęci spod kwarantanny
Pakt krwi

Utopiec

Wątek fabularny:

Niezależnie od tego czy jesteś jednym z ocalałych, zarażoną we wczesnym stadium choroby, czy szaleńcem, który dla korzyści materialnych dostał się do miasta już po wybuchu epidemii, to łączy was jedno… Chcecie za wszelką cenę wydostać się z tego piekła!


Formuła: szybka sesja prowadzona krótkim wprowadzeniem do świata i mechaniki gry Półmrok. Gracze / Graczki otrzymają gotowe postaci,

Czy trzeba znać system Półmrok: nie,

Wymogi: przygoda 18+, nie jest przeznaczona dla osób wrażliwych,

Czas trwania: 2 godziny.

Walter Kerlinger - inkwizytor

Wątek fabularny:

W przygodzie wcielisz się w członka/członkinię drużyny Regulatorów kultu Jedynego boga – która zajmuje się usuwaniem nadprzyrodzonych zagrożeń, bez formalnego procesu sądowego i wszelkich publicznych spektakli towarzyszących działaniom inkwizytorów.

Macie dyskretnie zbadać okoliczności śmierci inkwizytora Walthera Kerlingera i zaginięcia jego ucznia Remigio Klobe.

Jeśli doniesienia przebywającego na miejscu ojca Faro się potwierdzą, skrytobójczo wyeliminujecie istotę nieludzką, która za tym wszystkim stoi.


Formuła: sesja poprzedzona wprowadzeniem do świata i mechaniki gry Półmrok. Gracze / Graczki otrzymają gotowe postaci.

Czy trzeba znać system Półmrok: nie

Wymogi: przygoda 18+, nie jest przeznaczona dla osób wrażliwych.

Czas trwania: 3 godziny

Leon Ringeril

Wątek fabularny:

Groźna epidemia wybuchła podczas Święta Środka Lata. W ciągu zaledwie kilku dni przemieniła znaczną liczbę mieszkańców Gradu oraz przybyszów w krwiożercze bestie.

Został wprowadzony stan wyjątkowy. Żołnierze i resztki straży miejskiej, podlegający namiestnikowi Braga, otoczyli miasto szczelnym kordonem, nie pozwalając nikomu ani wejść, ani wyjść.

Radny Leon Ringeril wynajmuje Bohaterów Graczy / Bohaterki Graczek, by łamiąc prawo odnaleźli w zamkniętym mieście jego żonę. Czy podołają temu zadaniu?


Formuła: sesja poprzedzona wprowadzeniem do świata i mechaniki gry Półmrok. Gracze / Graczki otrzymają gotowe postaci.

Czy trzeba znać system Półmrok: nie

Wymogi: przygoda 18+, nie jest przeznaczona dla osób wrażliwych.

Czas trwania: 3 godziny.

 

Wątek fabularny:

Pakt krwi to sesja w klimacie mrocznej tajemnicy.

Bohaterowie Graczy / Bohaterki Graczek będą musieli dowiedzieć dlaczego ustały dostawy mąki z położonego nieopodal miasta młyna.

Czy na miejscu uda im się odkryć powód zniknięcia młynarza i jego rodziny, czy może podziela ich los?


Formuła: sesje poprzedzona krótkim wprowadzeniem do świata i mechaniki gry Półmrok. Gracze / Graczki otrzymają gotowe postaci.

Czy trzeba znać system Półmrok: nie

Wymogi: przygoda 18+, nie jest przeznaczona dla osób wrażliwych.

Czas trwania: 3 godziny

KONWENT ZJAVA #13

CO WYRÓŻNIA SESJE PÓŁMROK?

By zadbać o komfort graczek i graczy sesje gry Półmrok podczas konwentu Zjava #13 będą prowadzone w dedykowanej sali. 

DEDYKOWANA SALA

Zalety dedykowanego pomieszczenia:

  • hałasy z innych stołów nie bedą psuły klimatu przygody,
  • będzie można niekrępowanie odgrywać swoje postaci,
  • obszerny stół pomieści nawet największe mapy lokacji o formacie A1,
  • i wciąż pozostanie miejsce na karty postaci.

DOŚWIADCZONY MISTRZ GRY

Sesje poprowadzi doświadczony Mistrz Gry:

  • od ponad 25 lat prowadzi sesje gier fabularnych,
  • ma za sobą ponad 200 sesji gry fabularnej Półmrok,
  • jest autorem przygód, świata i mechaniki gry,
  • a by zapewnić bezpieczeństwo sesji używa kart X.

ATRAKCYJNE AKCESORIA

Podczas naszych sesji używamy:

  • kolorowych map lokacji (w tym ogromnych plansz A1) z siatką taktyczną do gry figurkami,
  • pomalowanych figurek 25 mm. – wiele z nich zaprojektowanych specjalnie do gry Półmrok,
  • pomocy wizualnych (tj. spalone pergaminy, listy),
  • oprawy muzycznej.

BONUSY DLA GRACZY / GRACZEK

Gracze, graczki, mistrzynie i mistrzowie gry biorący udział w naszych sesjach mogą liczyć na:

  • treści przygód,
  • kolorowe plansze lokacji z siatką taktyczną do gry figurkami 25 mm. w formacie A4,
  • kody rabatowe na zakup zestawu gry Półmrok.

GDPR

    Używamy plików  cookies w celu zapewnienia jak najlepszego doświadczenia zakupowego. Zobacz nasza politykę prywatności.