Rekrutacja graczek i graczy

Czego wymagamy od osób, które zdecydują się na udział w testach? Co oferujemy w zamian?

Szanown(e)i Gracz(ki)e,

Z przyjemnością zapraszamy Was do dołączenia do kampanii: Ani słowa prawdy, której regularne sesje wznawiamy po wakacjach. 

Sesje odbywają się stacjonarnie w Warszawie, w Południku Zero, w dwóch grupach:

  • Grupa 1: Piątki, 19:00 – 23:30 (co 2 tygodnie)
  • Grupa 2: Soboty, 18:00 – 22:30 (co 2 tygodnie)

Spotykamy, aby wspólnie grać i dobrze się bawić, a przy okazji rozwijać fabułę i mechanikę gry. Gracz(ki)e mogą przyjść na sesje innej grupy gdy wybrany przez niech termin nie pasuje albo umożliwia to fabuła kampanii.

Nie jest wymagana znajomość gry Półmrok. Dobrze jeśli będziesz mieć jakiekolwiek doświadczenie w grach fabularnych.

Informacje na temat lokacji z tej kampanii znajdziecie w naszej sekcji Pomoce MG.

Czego wymagamy?

  • Regularna obecność na sesjach
  • Aktywne uczestnictwo i zaangażowanie w rozgrywkę
  • Otwartość na współpracę i rozwiązywanie problemów

Co oferujemy?

  • Udział w unikalnym procesie tworzenia gry fabularnej
  • Spotkania z innymi entuzjastami gier fabularnych
  • Zniżki na przyszłe produkty i wydarzenia
  • Zniżkę w barze, w Południku Zero

Terminy sesji zero

Sesje zero, mające na celu zapoznanie się z grą i wprowadzenie do kampanii, odbędą się:

  • 11 październik (piątek, 18.00)
  • 12 październik (sobota, 17.00)

Ograniczona liczba miejsc

Liczba miejsc jest ograniczona (aktualizowane):

  • Grupa 1: 3 wolne miejsce
  • Grupa 2: 2 wolne miejsca

Jeśli jesteś zainteresowany/a, prosimy o kontakt z informacją, która grupa (piątkowa czy sobotnia) Ci odpowiada. Liczba miejsc jest ograniczona, więc zachęcamy do szybkiej odpowiedzi.

Zgłoszenie udziału

Czekamy na Wasze zgłoszenia i nie możemy się doczekać wspólnej gry!

Z pozdrowieniami, Zespół Półmrok

Co będzie się działo podczas sesji zero?

  1. Grywalne rasy: Opowiem o wszystkich dostępnych rasach.
  2. Profesje: Przedstawię profesje, w które mogą wcielić się postacie graczy (BG).
  3. Drzewko przewag: Omówię zmiany w „drzewku przewag” dla poziomów 1+, 4+, 7+, 10+, 13+.
  4. System zaliczania przygód: Przedstawię system dostępny od 10 poziomu, przyspieszający rozwój postaci.
  5. Wybór postaci: Zdecydujecie, kim chcecie grać:
    • Tą samą postacią (weryfikacja: PP i PR)
    • Tą samą postacią z uwzględnieniem nowych przewag (przeliczenie: PP i PR)
    • Nową postacią (opcja dla nowych graczy)
  6. Tworzenie postaci: Zmodyfikujecie bądź stworzycie postać od nowa.
  7. Pieniądze startowe: Otrzymacie pulę pieniędzy do rozdysponowania na start.
  8. Wstęp do kampanii 4: Przedstawię krótki wstęp do kampanii, której akcja rozpoczyna się na Kontynencie Południowym (myślcie o nim jak o północnej Afryce XVII wieku), kilkanaście miesięcy przed spodziewanym Kataklizmem.

GDPR

    Używamy plików  cookies w celu zapewnienia jak najlepszego doświadczenia zakupowego. Zobacz nasza politykę prywatności.